”Ideoimme sekä toteutamme houkuttelevimmat ja koukuttavimmat lisätyn ja virtuaalisen todellisuuden pelit tuotelanseerauksen yhteyteen messuosastollesi tai mainoskampanjaasi”.


VR eli virtual reality on täysin keinotekoinen, tietokoneella luotu, kolmiulotteinen virtuaalinen maailma, jota katsotaan erillisten lasien läpi. Olemme valjastaneet tämän mukaansatempaavan tekniikan kekseliääksi osaksi urheilutapahtumia ja olemme kehittäneet VR pelejä yhdessä nimekkäimpien urheiluseurojen kanssa USA:ssa.
Virtuaalisia maailmoja voidaan hyödyntää tuote-tai tilaesittelyissä, markkinoinnin tukena pelillistettynä sekä opetuskäytössä.
”Panosta tulevaan murrokseen jo hyvissä ajoin ja heittäydy kanssamme uusien todellisuuksien ihmeelliseen maailmaan.”


AR (LISÄTTY TODELLISUUS)
AR (Augmented Reality) on moderni teknologia, jonka avulla lisätään virtuaalisia objekteja todelliseen maailmaan. Objektit voi nähdä katsomalla niitä älypuhelimen kameran kautta. Lisätyn todellisuuden suosion ennustetaan kasvavan räjähdysmäisesti kehitteillä olevien AR-lasien tullessa markkinoille lähivuosina.
Yleisesti on havaittavissa kasvava tarve tuottaa viihteellistä, digitaalista ja sisältörikasta materiaalia, jolla nostetaan turvallisuudentunnetta, tapahtumien viihdearvoa ja yleistä näkyvyyttä sekä ilmapiiriä.
Tulevaisuudessa myös tapahtumat tulevat olemaan entistä kokemuksellisempia, johon osallistutaan aktiivisesti. Tässä AR on moderneista teknologioista vaikuttavin sekä elämyksellisin. AR toimii erinomaisesti mainoskampanjoissa sekä tapahtumissa.


SARI HALLIKAINEN
Toimitusjohtaja
+358 44 3636 448