Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Kolme poikaa pelaa lattiapeliä, led-peli.

INSTALLAATIOT

Rakennamme mielenkiintoisia ja huomiota herättäviä sisältöjä, jotka tuovat tiloihin ja tapahtumiin elävyyttä sekä luovat elämyksiä.

Olemme kehittäneet tapahtumien, kampanjoiden sekä tilojen käyttöön LED-screen-teknologiaan perustuvan tuotekokonaisuuden sekä digitaalisen pelialustan, joka mahdollistaa asiakkaita aktivoivan, elämyksellisen sisällön toteutuksen kustannustehokkaalla ja laadukkaalla tavalla. Uusi tekninen pelialusta luo monipuolisia mahdollisuuksia vaihtuvalle ja vuorovaikutteiselle sisällölle.

Viihdyttävien pelien lisäksi alustaa voidaan käyttää mm. terveydenhuollossa potilaiden kuntoutukseen tai opetustarkoituksiin lapsille.

”Tuotamme pelillistäviä ja osallistavia kokemuksia yleisiin tiloihin sekä tapahtumiin. Hallinnoimme koko tuotannon sisältäen pelikehityksen, sisällöntuotannon sekä tekniikan suunnittelun asennuksineen.”

Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.

ELÄMYSMARKKINOINTI

Pelilliset ja visuaaliset kokemukset ovat merkittävä osa elämyksellistä kokonaisuutta, joka parhaimmillaan toimii yrityksesi tai tapahtumasi markkinointina. Interaktiivisia LED-pintoja voidaan hyödyntää tehokkaasti myös mainoskäytössä joko peleihin upotettuina elementteinä tai jokaisen pelitapahtuman jälkeen ajettavana mainosspottina. Näin ne tarjoavat tapahtumien ja tilojen sidosryhmille mielenkiintoisia näkyvyyspaikkoja sekä sitouttavat asiakkaita ja kävijöitä.

Lapsi pelaa led-screen-peliä lattialla.

PELILLISTÄMINEN

Pelillistäminen tekee kuntoutumisesta hieman mukavampaa ja se todettu tutkimuksissa tehokkaaksi toteutusmuodoksi.

KYSY LISÄÄ:
Minna
MINNA MIETTINEN
CUSTOMER & SALES COORDINATOR

+358 44 978 6140

Mail
Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
REFERENSSIT:

Kuopion Uimahalli, Kuntolaakso