Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.

Elämykset. Ne herättävät meidät eloon, saavat innostumaan ja kosketuksiin sen syvimmän kanssa. Siis meidät kaikki – sinut ja minut.  

 Toteutamme villeimmätkin visiot. Toiminnassamme yhdistyy niin livetuonnoista saatu pätevyys ja pitkä kokemus monipuolisesta sisällöntuotannosta kuin uusimpien ammattitekniikoiden ja pelikehityksen tarjoamat mahdollisuudet, joissa näkyy vahvasti visuaalisuus sekä elämyksellisyys. Yhdistämme näiden kaikkien parhaat puolet, painottaen kuitenkin aitoja ihmisten välisiä kohtaamisia. 

 Tarjoamme sinulle elämyssuunnittelun kokonaispaketin ideasta toteutukseen saakka sisältäen suunnittelun, strategian ja konseptoinnin sekä koko luovan prosessin asennuksineen. Sulaudumme sujuvasti olemassa olevaan ekosysteemiisi tai tarvittaessa luomme pohjan uudelle.

Kolme poikaa pelaa lattiapeliä, led-peli.

INSTALLAATIOT

Tiedätkö sen tunteen, kun melkein unohdat hengittää, kun joku asia tekee niin suuren vaikutuksen?  

 Visualisoi: Kävelet suureen huoneeseen. Näet värikkäitä projisoituja animaatioita seinillä ja lattioilla. Musiikki ottaa vallan ja valot liikkuvat pitkin huonetta. Istahdat tuolille ihastelemaan tätä värikirjoa ja uppoudut tunnelmaan. Vietät siinä seuraavat 20 minuuttia. Millaisessa tunnelmissa ajattelet poistuvasi tuosta tilasta? 

 Elämykselliset installaatiot ovat kovaa vauhtia yleistymässä maailmalla. Tarvitsemme meidän hektisessä maailmassamme tilan uppoutumiselle, stressitasojen laskemiselle sekä eri aistien haastamiselle – siis siinä hyvässä mielessä. Eri aisteja hyödyntämällä myös oppiminen tehostuu ja aivot aktivoituvat uudella tavalla. 

 Eikö teekin mieli kokeilla? 

”Tarjoamme sinulle elämyssuunnittelun kokonaispaketin ideasta toteutukseen ja aina elämysten markkinointikampanjoihin saakka.”

Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.

ELÄMYSMARKKINOINTI

Pelilliset ja visuaaliset kokemukset ovat merkittävä osa elämyksellistä kokonaisuutta, joka parhaimmillaan toimii yrityksesi tai tapahtumasi markkinointina. Interaktiivisia LED-pintoja voidaan hyödyntää tehokkaasti myös mainoskäytössä joko peleihin upotettuina elementteinä tai jokaisen pelitapahtuman jälkeen ajettavana mainosspottina. Näin ne tarjoavat tapahtumien ja tilojen sidosryhmille mielenkiintoisia näkyvyyspaikkoja sekä sitouttavat asiakkaita ja kävijöitä.

  • Brändikokemus 
  • Monikanavaisuus 
  • Someintegraatio 
  • Katsojasta aktiiviseksi osaksi elämystä/ kokemusta 
Lapsi pelaa led-screen-peliä lattialla.

PELILLISTÄMINEN

Meissä kaikissa on luontainen halu kokeilla rajojamme ja testata omaa osaamistamme. Sisäinen lapsemme on aina valmis uusiin haasteisiin ja viettämään huolettoman hetken maailmassa, jossa voi pelata sydämensä kyllyydestä. 

 Pelillistäminen sekä aidosti ja aktiivisesti osallistava sisältö kuuluvat (tapahtuma-)markkinoinnin trendeihin. Tekniikoita ja tapoja voi olla monta erilaista, mutta tärkeimpänä on löytää oikeat keinot saada ihminen aktivoitumaan ja tekemään toivotut toiminnot. Ihmistuntemus ja tutkimustieto on tärkeässä roolissa miettiessä pelillistämisen keinoja. 

 Kehittämämme interaktiiviset pinnat vastaavat tapahtumien sekä muiden tilojen viihteellisyyden muuttuneisiin tarpeisiin. Pelejä ohjataan keholla ja ne voivat olla joko seinä tai lattiapintoja.  

KYSY LISÄÄ:
Sari
SARI HALLIKAINEN
CEO

+358 44 3636 448

Mail
Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
REFERENSSIT:

Kuopion Uimahalli, Kuntolaakso, Prisma Kuopio