”Tervetuloa elämysuunnittelun maailmaan, missä luovuus ja tarinankerronta kohtaavat unohtumattomien kokemusten luomiseksi.”

Olemme persoonia, jotka panostavat aktivoivaan, elämykselliseen ja kokemukselliseen vierailijakokemukseen. Meille tapahtuma ei ole vain pelkkä tapahtuma – vaan se on matka unohtumattomien hetkien maailmaan. Tavoitteenamme on kutsua sinut mukaan ainutlaatuiseen seikkailuun, jonka pääset kokemaan urheilun, musiikin, taiteen tai minkä tahansa muun tapahtuman sydämessä. Valjastamme luovuutemme luodaksemme upeita elämyksiä, jotka vievät sinut mukanaan ja tekevät sinusta osan tapahtuman tarinaa.

Kolme poikaa pelaavat lattiapeliä.

ELÄMYSSUUNNITTELU

Saat kokea interaktiivisia aktiviteetteja, jotka haastavat taitosi ja saavat sinut heittäytymään. Valaistuksen ja visuaalisten tehosteiden maaginen yhdistelmä loihtii eteesi lumoavan näkymän, samalla kun tapaat uusimpien teknologisten innovaatioiden avulla suosikkiurheilijasi, koet huippuluokan esiintyjien esitykset tai testaat rajojasi.

Elämyksellinen markkinointimme on suunniteltu herättämään tunteita, sytyttämään intohimoa ja luomaan muistoja, jotka säilyvät mielessä pitkään. Ja mikä parasta, voit jakaa nämä unohtumattomat hetket sosiaalisessa mediassa.

Liity seuraamme ja anna meidän viedä sinut matkalle, jossa jokainen hetki on tarkoitettu koettavaksi täysillä.

Haluan tehdä taikoja ja luoda unohtamattomia hetkiä!

MESSUOSASTOT

Elämyssuunnittelun avulla messuosaston suunnittelu voi nousta perinteisestä näyttelytilasta kokonaisvaltaiseksi ja vaikuttavaksi kokemukseksi. Se auttaa sinua erottumaan massasta, houkuttelemaan messuvieraita ja luomaan positiivista muistijälkeä yrityksestäsi.

Olemme erikoistuneet luomaan immersiivisiä ja interaktiivisia ympäristöjä, jotka herättävät messuosastot eloon ja houkuttelevat kävijöitä. Meidän kanssamme messuosastosi ei ole pelkkä näyttelytila, vaan se muuttuu eläväksi tarinaksi, joka kutsuu kävijät mukaan kokemaan ja osallistumaan.

Interaktiiviset pinnat tarjoavat osallistujille mukaansatempaavan ja viihdyttävän tavan tutustua tuotteisiin, palveluihin ja brändeihin tapahtumissa. Esimerkiksi pelit, kilpailut tai interaktiiviset näyttelyt houkuttelevat kävijöitä pysähtymään ja viettämään aikaa osastolla.

Panostamme yksityiskohtiin, visuaaliseen ilmeeseen ja aktiviteetteihin, jotka herättävät kiinnostuksen ja sitouttavat kävijät. Olipa kyse sitten interaktiivisista pelialueista, tuotetestauksista tai tapaamismahdollisuuksista alan ammattilaisten kanssa, varmistamme, että messuosastosi tarjoaa unohtumattoman kokemuksen.

Eikä ole väliä, minkä alan messuista on kyse, meidän tavoitteemme on tehdä osastostasi vetovoimainen ja erottuva. Haluamme auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi ja luomaan vahvan brändimielikuvan kävijöiden mieliin. Valitsemalla meidät kumppaniksesi messuosaston suunnittelussa ja toteutuksessa, saat kävijät puhumaan, jakamaan ja palaamaan tapahtumiisi uudelleen ja uudelleen.

Tehdään yhdessä messuosastoista unohtumattomia kohtaamispaikkoja!

”Tuotamme unohtumattomia kokemuksia tapahtumiin, yritystilaisuuksiin ja huvipuistoihin. Tarjoamme laadukasta suunnittelua, räätälöityjä toteutuksia sekä ammattitaitoisen henkilökunnan, joka on sinulla teknisenä tukena ja konsulttina. Koordinoimme ja huolehdimme tuotannon alusta loppuun saakka vaadittujen vaatimusten mukaisesti sekä varmistamme, että kommunikointi toimii eri toimijoiden välillä ja että työvaiheet toteutuvat sovitussa aikataulussa. Hyvin suunnitellulla ja toteutetulla tapahtumalla luot ainutlaatuisen tunnelman ja herätät mielenkiintoa kohderyhmässäsi.”

MIKSI PANOSTAMINEN KANNATTAA

  1. Sitouttaminen ja osallistuminen: Elämysaktiviteettien panostaminen tapahtumiin kannattaa, koska ne sitouttavat vierailijoita ja kannustavat heitä osallistumaan aktiivisesti tapahtumaan. Osallistava kokemus luo vahvemman yhteyden tapahtumaan, lisää kävijöiden sitoutumista ja innostaa heitä viettämään enemmän aikaa tapahtumassa.
  1. Asiakastyytyväisyys ja suosittelu: Elämykselliset aktiviteetit tarjoavat positiivisia ja mieleenpainuvia kokemuksia, mikä lisää asiakastyytyväisyyttä. Tyytyväiset kävijät ovat todennäköisemmin valmiita suosittelemaan tapahtumaa muille, mikä puolestaan kasvattaa tapahtuman suosiota ja houkuttelee uusia kävijöitä.
  1. Brändin vahvistaminen: Panostaminen elämysaktiviteetteihin auttaa vahvistamaan tapahtuman brändiä. Ainutlaatuiset ja merkitykselliset kokemukset luovat positiivista mielikuvaa tapahtumasta ja erottavat sen kilpailijoista. Vahva brändi houkuttelee enemmän kävijöitä ja luo pitkäaikaista uskollisuutta tapahtumaa kohtaan.
  1. Sosiaalisen median näkyvyys: Elämykselliset aktiviteetit tarjoavat houkuttelevaa ja jaettavaa sisältöä sosiaaliseen mediaan. Kävijät jakavat innostuneita ja positiivisia kokemuksiaan tapahtumasta, mikä lisää tapahtuman näkyvyyttä ja tavoittaa uusia potentiaalisia kävijöitä. Sosiaalinen media toimii tehokkaana markkinointikanavana, ja elämykselliset aktiviteetit auttavat tapahtumaa saavuttamaan laajemman yleisön.
Taustamarkkinat_BGMT_Sari_Hallikainen_profiilikuva
SARI HALLIKAINEN
Toimitusjohtaja

+358 44 3636 448

Mail